29 Aralık 2011 Perşembe

OndaGördüm - Lifestyle'dan merhaba... :)

Herkese merhaba! :)

OndaGördüm'ü takip edenler blogumun konseptini az çok biliyorlar. OndaGördüm, dizi, film veya televizyon programlarında gördüğünüz ürünlerin hangi markalara ait olduğunu ve onlara nerelerden ulaşabileceğinizi anlatan bir blog. OndaGördüm'e günümün büyük bir bölümünü ayırıp özveriyle çalışırken son 1 sene içine yazmaktan ne kadar büyük keyif aldığımı farkettim... Okul yıllarımda kompozisyon yazmaktan köşe bucak kaçan ben, OndaGördüm'ü gerçekten severek ve merak ederek takip ettiğini bildiğim sizlere her geçen gün daha çok şey anlatmak ister oldum... Böylece OndaGördüm-Lifestyle fikri doğdu, hatta bir fikirden öte OndaGördüm'ün küçük kız kardeşi oldu :) Elbette ki OndaGördüm - Lifestyle nedir, ne değildir diye soracaksınız.

Lifestyle, konsept olarak 
OndaGördüm'ün gittiği yerleri, kullandığı ürünleri, denediklerini, sevdiklerini ve hatta sevmediklerini yazacağı 'yaşam blogu'. Bunun yanısıra OndaGördüm'e entegre etmekte kararsız kaldığım Hollywood stilini de sıklıkla yazacağım. Hatta bundan sonraki yazım dün gece OndaGördüm'e yazdığım Cameron Diaz'ın 'Bad Teacher' ayakkabılarıfakat artık bu tarz yazıları Lifestyle'da bulabileceksiniz. Aklımda o kadar güzel konular var ki, hepsini sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.



Yazılara geçmeden önceee yeniyıla 2 kala yazdığım bu ilk yazımı güzel dileklerle noktalamak isterim. 2012 hepimize sağlık, huzur, mutluluk versin ve geri kalan TÜM isteklerimizi yerine getirsin... 2011'in üzüntülerini unuttursun ve yüzümüz daha çok gülsün! Herkese mutlu yıllar...! :)




Twitter'dan takip etmek için: http://twitter.com/OndaGordum_life
Facebook sayfası için: 
http://www.facebook.com/pages/OndaG%C3%B6rd%C3%BCm-Lifestyle/166033496830559

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder